Bibliothèque du Centre A.G. Haudricourt
Cover image
Normal view MARC view ISBD view

Commentary. Texts with Different Structures and Different Content: Implications for Teaching Comprehension and Composition

de Tierney, Robert J.
Ouvrage: The Dynamics of Language Learning: Research in Reading and English / J.R. Squire (Ed.) Urbana ; Eric Clearinghouse on Reading, 1998 p.113-115 -- [Autres dépouillements]ISBN: 814112765.Thématique: Psycholinguistique | Linguistique et informatiqueThématique spécifique: Environnement informatique d'aide à l'apprentissage | Acquisition de l'écrit | Acquisition de la lecture | Acquisition du langage | Cognition Langue: English Type de document: Article d'ouvrageLangue du document: anglais
Location Call number Status Date due
AG Haudricourt
AGH
SQUI / AGH-6720-13 (Browse shelf) Not for loan

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Conditions d'accès :
Le centre de Documentation est ouvert à tous publics. Lecteurs extérieurs : merci de prévenir de votre visite. Prêt (avec un garant) : 10 documents / 1 mois.

Horaires d'ouverture :
Lundi à jeudi : 10h00 - 12h00 et 13h00 - 17h30
Vendredi : 10h00 - 12h00
Adresse :
Centre de Documentation A.G. Haudricourt
CNRS - UPS 2259
Bât. D – RDC
7 rue Guy Moquet
94800 Villejuif
Site web / Twitter

Contacts :
Documentation.haudricourt [at] vjf.cnrs.fr
01 49 58 37 20